OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 

Nr ogł. o zmianie ogł. w Biulet. UZP:  500060475-N-2017;

Data zamieszczenia: 17.11.2017

Numer ogłoszenia w Biuletynie UZP: 615880-N-2017; 

Data zamieszczenia: 14.11.2017

 

Numer sprawy: RPV271.1.16.2017

 

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w wysokości 270 000,00 zł.
 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w łącznej wysokości 270 000,00 zł. (słownie: dwieście siedemdziesiąt tysięcy złotych), w tym:

- Karencja w spłacie kapitału kredytu do 30.11.2018 roku.

- Data spłaty pierwszych odsetek – 31.12.2017 r.

- Kredyt udzielany jest na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r.,

- Kredyt zostanie przedstawiony do wykorzystania od dnia podpisania umowy, z maksymalnym terminem spłaty do dnia 31.12.2025 r.

- Planowany termin uruchomienia kredytu w dniu 20.12.2017 r.

- Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.

- Spłata odsetek w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. Jeśli termin spłaty odsetek będzie przypadał na dzień wolny od pracy to spłata należności nastąpi w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca.

- Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu.

- Spłata kapitału kwartalnie na ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy. Jeśli termin spłaty kredytu będzie przypadał na dzień wolny od pracy to spłata należności nastąpi w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kwartał.

- Kwota kredytu zostanie przelana na rachunek Zamawiającego nr 37 8591 0007 0330 0920 5051 0001, bez wezwania, w jednej transzy. Planowany termin 20.12.2017 r.

- Za datę przekazania środków uważa się datę ich wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego.

- Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. 

 

Termin wykonania zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2025 r.

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Niegowa, ul. Sobieskiego 1, 42-320 Niegowa, pok. nr 16.

 

Termin składania wniosków

o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

 

do dnia 22 listopada 2017 r., do godz. 11:00

 

Miejsce: Urząd Gminy Niegowa, ul. Sobieskiego 1, 42-320 Niegowa, (sekretariat - pok. nr 13).